Szkoła Podstawowa Nr 8 im. św. Wojciecha w Tczewie

Galeria

Pokój Sensoryki - IA - czerwiec 2016

Ilość zdjęć: 58

Dnia 14 czerwca 2016 r. klasa IA uczestniczyła w zajęciach "Poznaj swoje zmysły", w Stacji Dobrego Czasu - Centrum Helen Dorn. Wizyta w Pokoju Sensoryki była nagrodą dla klasy IA za zajęcie I miejsca za dokonanie największych wpłat na Radę Rodziców.

FESTYN SZKOLNY 2016

Ilość zdjęć: 13

Dnia 15 czerwca 2016 r. w godzinach od 9.00 do 12.00 odbył się Festyn Szkolny przy Szkole Podstawowej nr 8 im. św. Wojciecha w Tczewie pod hasłem "Wiem, co jem". Impreza miała na celu promowanie zdrowego stylu życia. W tym dniu dzieci i rodzice mogli spożyć zdrowe i smaczne przekąski. Wypić pyszne owocowe soki, które były świeżo wyciskane. Uczniowie również mogli skorzystać z rozmaitych atrakcji m.in.: loterii fantowej, malowania twarzy, trampoliny, zamku dmuchanego, zajęć plastycznych, akademii piłkarskiej. Odbył się również pokaz młodych talentów. Nad oprawą muzyczną całej imprezy szkolnej czuwał DJ Biedronka. Dziękujemy za wsparcie Restauracji K2 Langowscy, Radzie Rodziców, Rodzicom, Uczniom i Nauczycielom za pomoc przy organizacji Festynu.

Warsztaty krawieckie - Mali Mistrzowie - 23.05.2016 r.

Ilość zdjęć: 5

23 maja w poniedziałek w klasie II D odbyły się warsztaty krawieckie pod okiem jednej z mam P. Beaty Zimnej. Każdy uczeń zapoznał się z zawodem krawcowej oraz wspólnie z p. Beatą uszył swój własny woreczek na skarby.

Śniadanie Małych Mistrzów 2016

Ilość zdjęć: 3

ZDROWE ŚNIADANIE MAŁYCH MISTRZÓW Z KLASY II D :)​

Międzyświetlicowy konkurs warcabowy 2016

Ilość zdjęć: 15

W dniu 31.05.2016 odbył się Międzyświetlicowy konkurs warcabowy organizowany przez Sportową Szkołę Podstawową nr 2 Nasza szkoła zajęła IV miejsce. Serdecznie gratulujemy

Wycieczka klas IC i ID - 17.05.2016 r.

Ilość zdjęć: 46

Zajęcia w Eduparku - "Warsztaty Chemiczne" oraz warsztaty "Mały Cukiernik" - samodzielnie wykonanie ciasteczek.

Wycieczka klas IIA i IIB - 12.05.2016 r.

Ilość zdjęć: 53

W dniu 12 maja 2016r. uczniowie z klas II A i B uczestniczyli w wycieczce autokarowej do Gdańska. Nasza przygoda rozpoczęła się o godz. 10.00 w EduPark gdzie uczestniczyliśmy w lekcji " Fizyka na wesoło". Podczas zajęć poznaliśmy stany skupienia materii (potrafimy je już nazwać a nawet zamieniać). Po zwiedzeniu wystawy interaktywnej udaliśmy się do BLOKFIT, na zajęcia ze wspinania. Tam pod okiem czujnych instruktorów pokonywaliśmy kolejne trasy wspinaczkowe mocno chwytając się kolorowych baldów. Było super!!!Nasze panie powiedziały ,że wyglądaliśmy jak "stado pajączków przyklejonych do sufitu". Każdy z nas otrzymał DYPLOM Wspinacza! Wycieczka podobała się WSZYSTKIM. Wróciliśmy cali i zdrowi o godz.15.00

Wycieczka klas IA i IB

Ilość zdjęć: 77

Klasy IA i IB były dnia 11.05.2016 r. w ZOO w Gdańsku Oliwie oraz w Eduparku.